Iskoristite veću kontrolu nad performansama svog SV.
Zamenjujući tradicionalne stabilizatore sofisticiranom hidrauličnom tehnologijom, sistem suspenzije 6D Dynamics pruža izuzetne nivoe podrške u poprečnoj rotaciji i znatno smanjenu uzdužnu rotaciju prilikom ubrzavanja i kočenja. Zapravo, ovaj u svetu prvi sistem tako efikasno kontroliše poprečnu rotaciju da je na ugrađenim gumama za sva godišnja doba dostupno bočno ubrzanje od 1,1 g.
Rezultat toga je najangažovaniji Range Rover Sport svih vremena.
Uz uštedu mase od 8 kg u odnosu na tradicionalne sisteme stabilizacije, suspenzija 6D Dynamics inteligentno reaguje na različite stilove vožnje – što vam pruža niz karakteristika upravljanja koje reflektuju vaše trenutno okruženje.
Novi način rada SV Mode uključuje jedinstvenu kalibraciju za krutost uzdužne i poprečne rotacije, kompresiju i povratnu stabilizaciju, kao i spuštanje automobila za dodatnih 15 mm kako bi bila obezbeđena vrhunska dinamična vožnja.
A budući da je vozilo tada ravnije i masa je ravnomernije raspoređena, više snage kočenja usmerava se prema zadnjoj strani radi unapređenih performansi kočenja.
To su vrhunska udobnost vožnje i sposobnost koje očekujete od Range Rovera, uz smanjeno kotrljanje i krutost koje očekujete od sportskog automobila.
Smislene uštede na masi, čvrstini i krutosti. Svi atributi koji pomeraju granice dinamike vožnje prisutni su u karbonskom točku SV od 23”. Izrađen nakon tri godine predanog razvoja i testiranja, predstavlja neumoljivu usredsređenost na jedinstvenost.
Ovaj kombinovani set točkova odlikuje se inovativnim dizajnom pet podeljenih krakova, što je omogućeno složenom slojevitošću tkanja karbonskih vlakana, a nudi uštedu mase od 21 kg u odnosu na svoj ekvivalent od kovanog aluminijuma. To znači brže ubrzavanje i usporavanje, povećanu okretnost i unapređenu ekonomičnost potrošnje goriva.
Vrhunska čvrstina i krutost koju nudi inovativna konstrukcija od karbonskih kompozita, kao i proces oblikovanja, takođe se pretaču u veću stabilnost upravljanja. To je točak koji pomera granice dinamike vožnje i pojačava uživanje vozača na drumu i van njega.
Dostupni su u opcijama sa saten ili tamnim sjajnim lakiranim slojem, zavisno od izabrane boje karoserije.
Range Rover Sport SV je prvi Range Rover u istoriji koji ima diferencijalnu postavku točkova, sa točkovima od 285 mm spreda i 305 mm pozadi, koji pružaju dodatnu vuču i kontrolu.
Razvijen u suradnji sa svetskim liderom u kočionoj tehnologiji Brembo, Range Rover Sport SV ima jedinstveni kočioni sistem Integrated Power Booster (IPB) za nenadmašne performanse kočenja.
Projektovan sa unapređenom otpornošću na visoke temperature i neuporedivom raspodelom pritiska, ovaj kočioni sistem visokih performansi postiže izuzetnu snagu, otpornost na smanjenje performansi i smanjeno habanje. Kalibrirao ga je SV tim radi pružanja osećaja do sada najresponzivnije papučice u Range Roveru.
Inspirirani primenom tehnologije Formule 1, diskovi od 440 mm su najveći diskovi ugrađeni u proizvodno vozilo.
Uz garanciju visoke mehaničke čvrstine i izdržljivosti, laki keramički materijal svake kočnice ojačan je karbonskim vlaknima i odlikuje se i dodatnim keramičkim frikcionim slojem na obe površine diska. Nesuspendovana masa smanjena je za značajnih 34 kg u sva četiri ugla.
Čak i uz intenzivno zagrevanje generisano tokom živahnih sesija na stazi – i testiranje prema zahtevima koji su više nego dvostruko zahtevniji od standarda AMS (Automotive Sport) – jedinstveni unakrsni raspored osam klipova pruža optimizovanu cirkulaciju pritiska pločica i otpornost na smanjivanje performansi koja nadmašuje mnoge sportske automobile.
Iskusite performanse ekskluzivnog SV.
Range Roverov Sport SV, 4,4-litarski benzinski motor V8 MHEV isporučuje uzbudljivih 635 KS, okretni momenat od 800 Nm i 0–100 km/h za 3,6 sekundi*.
Potpomognut paralelnim twin-scroll turbopunjačima za responzivnu snagu i pojačanje u čitavom rasponu broja obrtaja, Range Rover Sport SV obezbeđuje unapređenu voznost, vršnu snagu i efikasnost u odnosu na svaki prethodni V8 Range Rover.
Svaki cilindar odlikuje se tehnologijom raspršivača, jer su tipične čelične obloge zamenjene izuzetno tankim raspršenim legurama. Time se smanjuju masa i frikcija, a istovremeno poboljšavaju prenos toplote i termalna efikasnost. Varijabilni usis Valvetronic i dvostruki VANOS sistem aktiviranja ventila povećavaju rad osovine radi postizanja optimalnih performansi sagorevanja.
U načinu rada Dynamic Launch, sistem MHEV povećava performanse uz elektronsku potporu kako bi bilo obezbeđeno najresponzivnije ubrzanje vozila.
Zvuk Range Rovera SV zvuči jednako dobro kao i njegove performanse. Aktivni izduvni sistem ima dvostepene elektronski kontrolisane ventile radi isporuke svrsishodnog, moduliranog pulsiranja pri smanjenim otvaranjima gasa.
Ako je aktiviran način rada SV Mode, mapiranje se menja u postavku koja je više fokusirana na performanse, čime se omogućava češće otvaranje izduvnih ventila koji ostaju otvoreni. Sa povećanim brojem okretaja i većim, trajnijim protokom vazduha, jasan, oštar karakter SV-a odjekuje punim teatralnim efektom.
Fizički osetite tok svoje muzike. Sa taktilnim i mnogo širim rasponom od tradicionalnih zvučnika, prednja sedišta SV Body and Soul koja pokreće SUBPAC™ pretvaraju zvuk u duboko prožimajući i nijansirani fizički bas.
Vibrotaktilnu tehnologiju SUBPAC™ koriste profesionalni muzički producenti i dizajneri zvuka širom sveta, a kombinuje softver za optimizaciju veštačke inteligencije sa dva haptička pojačala i četiri ugrađena transduktora.
Povećanje zvučnog sistema Meridian Signature u vozilu sa 29 zvučnika. To je potpuna revolucija automobilskog zvuka i promena paradigme u vašem doživljaju muzike.
Sa šest wellness načina rada, u rasponu od „smirenog" do „okrepljujućeg", biometrijska testiranja pokazala su da sedište Body and Soul ima merljive pogodnosti za putnike, uključujući i smanjenje stresa i poboljšanu koncentraciju.
Uz podršku intuitivnih bezbednosnih upozorenja, sedište SV Body and Soul donosi najupečatljivije, lično medijsko iskustvo na svakom putovanju.
*Do 800 nm okretnog momenta i 0–60 za 3,6 sekundi ako se koriste kombinovana izlazna snaga motora i MHEV-a, mod Dynamic Launch, točkovi Carbon i kočnice Carbon Ceramic.
Dodatna oprema i ostali predmeti koji su ugrađeni posle završene proizvodnje uticaće na nosivost. Obezbedite da ne budu prekoračeni Bruto masa vozila i Maksimalno opterećenje osovine, kao ni nosivost pri utovaru dodatne opreme, putnika, tečnosti i goriva u vozilo.