CONNECT – ČESTA PITANJA

IZABERITE KATEGORIJU U NASTAVKU
CONNECT – ČESTA PITANJA

WI-FI HOTSPOT (PRISTUPNA TAČKA)

OTVORI SVE
Što je Wi-Fi Hotspot (Pristupna tačka)?
Da li će Wi-Fi Hotspot (Pristupna tačka) omogućiti kontinuiranu Wi-Fi vezu u pokretu?
Da li mi je za moju Wi-Fi Hotspot (Pristupnu tačku) potrebna SIM kartica?
Koju vrstu SIM kartice je potrebno da imam?
Da li je za moju SIM karticu potreban paket podataka?
Da li Jaguar Land Rover ima preferiranog provajdera SIM kartice?
Da li mogu da koristim mobilne podatke iz pretplate za mobilni telefon koju već imam?
Da li mogu da naručim Wi-Fi Hotspot (Pristupnu tačku) samostalno ili je povezana sa drugim opcijama?
Na kojoj vrsti mreža radi Wi-Fi Hotspot (Pristupna tačka)?

APLIKACIJA INCONTROL APPS

OTVORI SVE
Šta je aplikacija InControl Apps?
Kako mogu da kupim aplikaciju InControl Apps?
Da li aplikaciju InControl Apps mogu da kupim za svoje sadašnje vozilo?
Kupio/la sam polovni Land Rover koji ima ugrađenu aplikaciju InControl Apps. Da li mogu da konektujem svoj smart telefon?
Da li mogu da preuzmem aplikacije dostupne u drugim regionima?
Koliko košta Aplikacija InControl?
Da li aplikaciju InControl Apps mogu da imam na bilo kom vozilu Land Rover?
Šta je potrebno da uradim pre nego što mogu da koristim aplikaciju InControl Apps?
Da li su podržani tableti?
Da li je moja slušalica kompatibilna sa aplikacijom InControl Apps?
Da li je potrebno da ažuriram svoj iPhone softver?
Kako mogu da instaliram aplikaciju InControl Apps na svoj smart telefon?
Da li je potrebno da preuzmem aplikaciju InControl Apps i sva ažuriranja putem Wi-Fi veze?
Kako mogu da saznam da li su nove aplikacije postale kompatibilne?
Kako mogu da instaliram kompatibilnu aplikaciju?
Zašto sve moje aplikacije nisu dostupne na Aplikaciji InControl?
Ažurirao/la sam svoj telefon i sada aplikacija InControl ne funkcioniše.
Da li će aplikacija InControl funkcionisati i kada je vozilo u pokretu?
Da li moram da kreiram korisnički račun za korišćenje nekih aplikacija?
Uspostavio/la sam telefonski poziv i morao/la sam da otključam svoj iPhone pre mogućnosti ponovne upotrebe aplikacije InControl. Zašto?
Kad svoj telefon povežem sa vozilom, uvek se na uređaju prikaže iskačući prozor da dopustim vezu. Kako da to sprečim?
Da li Aplikacija InControl koristi mobilne podatke?
Kada koristim glasovnu interakciju, zašto moja grupa prikazuje da je u toku telefonski poziv?
Koji priključni kabl mi je potreban?
Koji priključni kabl mi je potreban?
Gde bi trebalo da smestim svoj uređaj kada je povezan sa aplikacijom InControl?
Da li je potrebno da pokrenem aplikaciju pre povezivanja sa vozilom?
Moj telefon je povezan i mogu da vidim aplikacije, ali iz zvučnika u kabini ne dolazi zvuk. Kako mogu da se povežem na Blutut?
Aplikacija InControl instalirana je na mom uređaju, ali ne može da se poveže sa vozilom
Da li je moguće imati aplikaciju InControl na više smart telefona?
Šta se dešava ako nema mobilne veze za podatke?
Kakva podrška postoji za upite o aplikaciji InControl Apps?
Ažurirao/la sam na iOS 9, zašto je sada potrebno da prođem kroz postupak odobrenja pre nego što novu aplikaciju mogu da koristim u vozilu?
Šta se dešava ako ne ažuriram na iOS 9?
O SISTEMU INCONTROL

O SISTEMU INCONTROL

InControl je paket usluga i aplikacija koji vas povezuje sa vašim vozilom i, lako i bezbedno, sa spoljnim svetom.
JAVITE NAM SE

JAVITE NAM SE

Rado ćemo vam pomoći sa svim upitima ili vam reći više o sistemu InControl.
ODREDBE I USLOVI

ODREDBE I USLOVI

Kada se registrujete za Protect ili počnete da koristite sistem Touch Pro ili aplikaciju InControl Apps, od vas će biti zatraženo da prihvatite naše pravne odredbe i pravila. Dodatne informacije možete pronaći u nastavku: