Stručnjaci za sve terene iz Međunarodne federacije društava Crvenog krsta i Crvenog polumeseca (IFRC) testirali su Defender čak i pre nego što je predstavljen.
Želeli su da provere da li je ponovo rođena legenda dorasla pružanju podrške humanitarnim radom u nekim od najteže dostupnih zajednica na svetu. Stručnjaci za vozni park IFRC-a odgovor su dobili u Dubaiju.
Od pustinjskih dina do vijugavog asfalta, iskusili su pouzdano rukovanje i udobnost vozila 4 x 4 dok su se penjali vijugavim drumovima na najvišu planinu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima.
Defender je prošao sve testove, na oduševljenje Ilira Kaušaja (Caushaj) iz IFRC-a. On je izjavio: „Crveni krst svake godine podržava milione ljudi u krizi, delujući u gotovo svim zemljama sveta. Aktivni smo na nekim od najteže dostupnih mesta na svetu, često radimo na vrlo teškom terenu, zbog čega naši timovi moraju da budu sposobni da izađu na kraj sa bilo čim.”
Stručnjaci za flotu IFRC-a testirali su Defender u mekom pesku među talasastim pustinjskim dinama, gde je prototipni model podneo strme uspone, zahtevne padine i prevoje koji su karakteristični za terensku vožnju u regionu.
Sa temperaturama koje su više od 40 °C vijugavi auto-put Džebel Džais (Jebel Jais) bio je sledeće odredište. Defender je pokazao svoju udobnost na drumu i okretno rukovanje, penjući se na visine od gotovo 2.000 m.
Dubai je bio prikladno odredište za nastavak Defenderovog partnerstva sa Crvenim krstom. Odnos seže do 1954. godine, kada je posebno prilagođena serija Land Rovera ušla u službu u regionu kao mobilna ambulanta.